Lyckad nationaldag igår?

Sverige-Dannmark 0-1 och Gårdsfest med släkten i snålblåst och gråmulen himmel. Hmmm....
Ja, idag så jobbar mamma och pappa cyklar Lida Loop och kommer hem vid två, Hedvig gick till nån kompis och ville sitter vid datorn. mmmmm, vad ska man hitta på? Jag har i princip hur många möjligheter som helst att göra vad som helst, men jag kommer inte på någonting. Greta och Alvisen är på vardera landställe, och jag tror att Jossan och Anna gör ngt. Louise är på jobbet (RINGMIGLOUISE!!) och här sitter jag.
Man har inte haft nån fritid på evigheter, och nu när man väl har det så vat man inte vad man ska göra med den. Suck....

.. Usch vad jag skriver vuxligt och deprimerat!!! Eller är det bara jag som får den känslan när jag läser igenom det jag själv har skrivit???? :P Men jag är ju varken vuxen eller deprimerad xD

Joomen jag har faktiskt en plan för dagen , jag tänkte åka till typ Vällingby City eller Solna C (nej, Louise, jag har inte fått det från dig!) och köpa stuff. Men för att göra det behöver jag snacka men LOPPANSOPPAN så RING MIG NÄR DU SER DET HÄR!!! Så, nu har jag skrivit det på alla ställen jag kan komma på, facebook, Louises blogg och på min egen. Haha xD men jag tror att hon jobbar idag, så jag får väl se hur det blir med det.
Chokladhjärtan<33

Kommentarer
Postat av: loppansoppan

CHILLIDILLI ELLIBELLI! :D<3

2009-06-07 @ 13:16:36
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0