Nej du, även om du trodde så är jag inte död!!...

Jo, det är sant!!
Ja, jag VET att det har gått lite trögt med bloggandet nu under festivalveckorna men snälle pälle, jag har inte haft TIID!! Jag har helt enkelt haft för kul, och för många afrikaner och konserter och rumäner och repetitioner mm....
Jovars, lite jobbigt har det väl varit, men livet rullar på. Idag så hade vi en lagom nödvändig skoldag.. jo, men den var faktiskt riktigt najs!!
Jo, det råkar ju vara så att det här var sista dagen i mellanstadiet i klassrummet för oss, för vi slutar på tisdag och har ehn heldag på skansen på måndag. Då passade lilla Astrid på att eftersom vi städat klart våra bänkar och så (ja, jag är faktiskt fortfarande barn som har skolbänk, sådeså!!) att bjuda oss på glass!! Sen skulle vi se film också, och mejoriteten ville se Twilight, så det blev den. Jag hade ju inte sett den , och jag har inte läst nån bok heller och vi hann inte se klart, men om jag ska vara ärlig så tycker jag att den är högst överskattad!! (vad jag pratar vuxenspråk!!)
Men det var kul iaf, och sen hade vi sista slöjden för året. När man var klar så fick man gå, och jag blev klar med mitt jättefina linne!! Bild kommer nedan om det funkar.



Ja, och sen hade vi musik och jag är för trött för att tänka. Godnattspussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0