Sommarlov, regn och partiparti!!

Underbart sommarlovsväder, inte sant?
NOT, men iaf, igår var det skolavslutning i det unnderbara regnet...
Men det kunde varit värre. Varken Rektorns eller pastorns(vi har alla avslutningar i kyrkor) tal var så värst långtråkigt, och efteråt när vi fått intyg och sånt i klassrummen så bjöd föräldragruppen på tårta! Jamjam, och prinsesstårte-grädden var inte frusen, HALLELUJAH!!!
Efter skolavslutningen åkte jag och Alva (Söderbäck) hem till Greta och lagade mat utan att sätta på fläkten så en viss brandvarnare gick i gång, och ett visst antal peroner råkade vara ensamma hemma och inte ha någon som helst aning om hur man stänger av den... Efter ca 7 min så hittade vi öronproppar och efter 10 så kom vi på att man som nödlösning kunde ta ut batterierna. YES!!! Har fortfarande det hemska pipet i öronen.
 I alla fall, efter lunchen så såg vi på 27 dresses, den var rätt bra, och sen åkte alvisen hem, men jag stannade och sov över. Vi tittade på Paris Hilton's new BFF xD och vi somnade vär vid halv 12 eller så.
Och, ja nu sutter jag här och ska åka till Louise (oj, det  var ett tag sen man sa ditt riktiga namn) för att vi ska blanda välkomstdrinkar till festen!! Jahoo det blir säkert jättekul!

Pussar! :*:*


Kommentarer
Postat av: Alvisen

jag har precis upptäckt att du bloggar mer om mig än vad jag gör;)

2009-06-30 @ 13:05:40
Postat av: Allesabeth

Hiihihihh, fina tradition assåw!

2009-12-16 @ 17:00:30
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0