ARG!!!!!!!

ÅÅh, jag blir så jävla störd!!
Min syster satt nyss och spelade spel på spela.se, och de uppmuntrar barn till så jävla patetiska saker. Till exempel på ett spel skulle man ragga upp så många killar som möjligt på stranden. Ska man bli nån jävla playboy eller!!!!! (Nej, jag tänker inte vårda mitt språk) Sen fanns det en annan när man skulle kyssa sin kollega på jobbet (en tjej) när chefen inte ser, för tjejen är ihop med chefen. Asså helt otrohet-uppmuntrande!!! Sen var det det sista exemplet, och kanske även det värsta. Man skulle göra en docka så FUL som möjligt, och fick högre poäng ju "fulare" de var. Och vet ni vad man fick höga poäng för då?! Om man valde de FETA benen, de FETA armarna och den FETA kroppen!!!!!!
 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SÅÅÅÅÅ AAAARRRG!!!!!!!!!!!!!!!bdhWhjjjjjutif!!!!!!!!!

Okej, förlåt, men jag vill faktiskt ha en generation utan människor som beter sig som Bratz mm.
Hursomhelst...*tar mig samman*

Jag har inte bloggat på typ en och en halv vecka, min blogg har varit stendöd, och jag vet inte riktigt exakt varför...
Idag var det en helt vanlig skoldag, med min klass och paralellklass så fick vi musiken till ett fiasko, vi hade fått två gäster från Chicago tror jag,och vi skämde ut oss totalt.
Jo, jag har väl inte sagt det, men vår körgrupp är hemsk. I 1:a sopranen är det 4 av 14 som verkligen anstränger sig för att sjunga, i 2:a sopran är det kanske 5 av 16-17, i 1:a alt är det 3 av 9 och i 2:a alt är det ca 4-5 av... jättemånga.
Resten av gruppen bara förstör. De pratar,pratar, pratar och sjunger inte ens!! Asså varför går de på af egentligen?!

Ja, nu ska jag inte prata om det tråkiga mer, utan det roliga. Frida. L hade sitt föredrag idag, om trumpet. Hon gjorde det roligt och bra, trots att hon inte hade powerpoint-presentation. Hon spelade dessutom "Oh, when the saints" på sin egen trumpet som hon hade med sig.
I slutet hade hon en rittävling. Man fick 50 sekunder på sig att rita en så snmygg och detaljerad trumpet som möjligt.
1:apris var en stor choklad-kanin, 2:apris var en liten chokladkanin och 3:epris var att få spela en truddelutt på trumpeten. Jag... vann tredjepriset!!! YAY!!! Det var jättekul men svårt att spela trumpet, särskillt när det var inför hela klassen och jag skrattade och fick hjärnsläpp... ;)
Figge filmade med mobilen, och bildbeviset på att Ella kan spela trumpet kommer snart ut på facebook.

Jaa, det var väl allt man kunde säga idag, nu ska jag göra fucking NO-frågor. Puss:*

Kommentarer
Postat av: lollo

ååh, jag stör mig också på o-engagerade människor! finns fullt av såna i min klass. vi kanske skulle samla dem och släppa en bomb eller ngt, tillsammans med skaparna av playboy-spelen?

2009-03-26 @ 21:25:48
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0