Försovning, taco-köttbullar och teaterslut

Hallåw där!
Denna dag började "bra"  (?) med att jag försov mig 1 och en halv... minut, nä, jag skoja, timme.
Det  var pappa som glömde väcka mig, och märkte inte att det var ett barn för lite vid frukostbordet, är jag så passiv och obetydelsefull? Närå, nu skojar jag igen, han trodde att jag hade gått redan ;)
Men i alla fall, jag vaknade klockan 9 (när vi börjar) och ringde ett argt samtal och skyllde på honom (ja, det var ju faktiskt hans fel) och sen gick allt med fart. Det som brukar ta ca trekvart tog då en kvart, och redan klockan 9.30 stod jag på stationen (stooolt!!).
Men i alla fall, jag kom en lektion försen.
Sen hade vi lite tråkiga lektioner, jag sköljde ner de flesta med kentmusik, och sen var det lunch. oxjärpar (påminde om könsorgan) och torr potatis stod på menyn idag.
Men i alla fall, sen hade vi hemkunskap (jippiii) och då lagade vi tacoköttbullar. Det är typ som vanliga köttbullar fast med havregryn, riven ost och taco-kryddmix. Vi delade upp, och halva gruppen fick laga taco-köttbullar, och halva fick laga några andra med fetaost och rivna morötter.
Jag fick jobba med calle (suck) och han sa att han skulle göra saker som han sen inte gjorde, gick bara runt och gjorde ingenting och tappade en köttbulle i golvet. S-U-C-K!!!
Tacoköttbullarna var jättegoda, och de andra inte alls goda, vi fick smaka av varandra.
När skoldagen var slut åkte jag hem till Greta som vanligt, och sen var det teater.
Nu har vi kommit på ett slut på det hela, och det blev faktiskt riktigt bra.

Nu sitter jag här och kom nyss på att jag ska till eastman (tandläkaren) imorgon. Jag har faktiskt inte fått en platta lossat på en och en halv månad, yaay (peppar, peppar, ta i trä)

Men nu ska jag inte blogga mer, Pozzz<3

Kommentarer
Postat av: lollo

yess, slutet äger! god mat (not)

2009-03-16 @ 21:00:17
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: lollo

P.S. SV: tack så jättemycket sötnosen, det får vi verkligen hoppas!

2009-03-16 @ 21:31:15
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, ska mobba honom för det där i skolan

2012-11-24 @ 11:38:56
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0