Helg!!

Tjohoo, nu är det helg igen!
Gud vad tiden går fort, och HJÄLP det är soaré på onsdag!!! Vår klass ska underhålla föräldrarna för pengar till klasskassan. Jag ska dansa med bla. Greta, spela bas till Alva som ska spela tvärflöjt och vara med i en teater. Ni får jättegärna komma dit, onsdag den 1:a april (nej, inget lur) kl. 18:00-ca 20:30 i AF's aula.

Meen i alla fall.
Ikväll ska jag göra hkk-läxan, tacoköttbullar, och sen ska jag kolla på nördprogrammet Let's dance. För er som följer det vill jag bara säga att det är BAJS att Morgan åkte ut!!! Hur fan röstar Svenska folket egentligen?!
Så, jag hejar på ingen men tror att visa-rumpan-och-brösten-Laila kommer vinna.

Och imorgon ska jag först gå på bio och se Kenny begins med Jill älsk<3. Ska bli jättekul, jag har ju inte känt henne så länge, och det här blir första gången vi gör ngt bara vi.
Sen på kvällen åker jag hem till Lovisa älsk<3 men Anne älsk<3 och ha myskväll, hyra film, sova över och vara med i Earth hour. Det ska väl ni åxå göra, va? annars blir jag besviken!!

Nu orkar jag inget mer, pusspuss och ha en jätteskön helg alla! :*

Kommentarer
Postat av: lollo

självklart är jag med på earth hour!

haha nice med soarén, bjuder nog med lite kompisar också :P

2009-03-27 @ 18:24:08
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0