Jahopp då var helgen slut...

Hej och hallå!!
Nu, som sagt, är helgen över. I början av denna söndag var jag his Lovisa <33 Vi hyrde film igår och såg "Låt den rätte komma in" den var riktigt bra men lite obehaglig, men jag trodde den skulle vara värre. Jag har därför härmed sett min första skräckfilm!! Stolt :D!
Men iaf, vi åt skitmkt godis och från kl 18:00 igår när jag kom dit fram till 23:30 så hängde Lovisas supersöta men efterhängsna 2-åriga lillasyster Wilma efter oss hela tiden. Ovanligt barn, jag sov kl 23:30 när jag var 2...
Sen senare idag har jag varit på en liten 40-årslunch som blev hela dagen. Mamma och 40-åringen spelade beatles-låtar på den nya elgitarren och elbasen hela kvällen.


Ooooch imorgon kommer pappa lyllo hem från hemavan där han varit å åkt skidor och haft det bra, och jag har inget mer att skriva om. Trevlig söndagskväll!! <3

Kommentarer
Postat av: lollo

du, låt den rätte komma in är ingenting! någon gång ska jag inviga dig i skräckfilmens förlovade land, men tills dess håller vi oss till utwaldos!

2009-03-29 @ 20:59:38
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: lollo med jobbiga syrran

Lessen om hon var efter dig hela tiden sorry!!!

2009-04-06 @ 15:19:55
URL: http://mugurfel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0