Kenny!!

Hallå där!
Har precis kommit hem från bion med Jill<33 Filmen var jätterolig, men det var nån lite kille snett bakom mig som skrattade helt sjukt mkt åt allting även om det inte var roligt...
Dessutom såg vi Anders och Laila Bagge och Niclas Wahlgren där, och vi bad om en autograf men som tyvärr "någon" råkade tappa bort.......
Huvudpersonen (inte Kenny, då) var skitsnygg, han hette Pontus i filmen och är yngsta sonen till Stellan Skarsgård irl.
Nu sitter jag i alla fall här och ska snart gå hem till Lovisa<33 och funderar. Jag blir lite mystiskt poetisk ibland.  Vad gör jag av mitt liv egentligen? Ärligt talat fattar jag inte hur en del står ut med mig. Jag gör liksom alltid saker som bara gör det hela konstigt och ger dålig stämmning, eller har jag bara dåligt självförtroende?
Förvirrad, det är allt.


Trevlig helg gullungar! <3

Kommentarer
Postat av: lollo

näe, det är nog bara dåligt självförtroende för det blir inte alls dålig stämning! bara mysig!

2009-03-28 @ 19:08:04
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: aNe

kul att du hadde kul men ja vet inte vad ja ska skriva

sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

tja då

2009-03-28 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0