Stenmarksmössan är på!!

Hallåj!
Idag kom som sagt pappa hem från Hemavan efter ett 50-årskalas jag inte fick komma på (morrrr). För er obildade kan jag tala om för er att det ligger i Lappland, nära Tärnaby. Från Tärnaby kommer bl.a Anja Pärsson och Ingemar Stenmark. Jo, föressten. Jag är 9-männing med Ingemar Stenmark. 1-männingar=syskon, 2-männingar=kusiner, 3-männingar=sysslingar o.s.v, så nära släkt kan man ju inte direkt säga att vi är...
Men i alla fall, pappa har en mössa som är stickad av Ingemar...s mammas granne!!! Coolt va? Nej, det har inget med släkten att göra, men i alla fall. Mössan är skitsnygg, det står "ARNE" på den (så heter min pappa), men den är urblekt, den har gått från himmelsblått till grått. Men jag gillar den ändå, och nu när jag har förklarat varför jag har Stenmarkmössan på mig kan jag nu berätta vad som hänt idag:
Vi har haft lite tråkiga lektioner, de flesta är okoncentrerade för att de är spända inför soarén. Sen hade vi HKK, och det är ju rätt okej.
Vi lagade Rumänsk mat, nån grönsaksröra som inte var så god...
OCH sen hade vi teater när vi fick vårt manus WOHOOOOO!!!!!!
Nu sitter jag här och känner mig stressad. Det känns som om det är tusen förberedelser inför soarén som jag bara måste göra, men jag kommer inte ihåg dom. Och sen känns det som om hela grejen kommer att behöva ställas in på grund av mig för att jag inte gjort grejerna jag måste göra. Det är extremt jobbigt!! :(

Men nu ska jag ringa Ingvor, hon vill något inför den bajsiga konserten på torsdag som jag ändå måste vara med i. Ockar inte förklara varför. Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lollo

mm, den orkestern kan man ju inte beskriva som ngt annat än bajsig...

var inte orolig inför soarén, det kommer att gå jättebra!

2009-03-31 @ 16:33:06
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0