Vilken jävla morgon!

Hallå!
Ja, rubriken säger det mesta... Det började med att jag vaknade med hicka efter att ha drömt att jag var i fjällen men samtidigt på västkusten på mitt landställe. Och när man skulle åka upp i liften fick alla låna varsin fjällrävenjacka med dun ända upp till näsan (?)
Men i alla fall, mitt favorit-frukost-bröd var slut, jag är inte sådär snygg som man helst vill va i håret, Hedvig har en extremt ful frisyr (jag irriterar mig på sånt när jag är trött), och båda mina syskon klarar av en rubrikskub nu, men inte jag (Vilket talar för att Hedvig är ca 7 ggr smartare än jag, och kmr säkert bli bättre än mig på att sjunga)

JAA; FYFAN VILKEN MORGON!!!

Men, jag bloggar ikväll och berättar om resten av dagen blir bättre, PussPuss!! :*

P.S Efter att ha köpt vår nya laptop kmr jag nog blogga lite mer, för nu är jag vid en fast dator och då kmr typ hela min familj och säger "vad gör du?" och börjar läsa,inte så kul...

Kommentarer
Postat av: lollo

hahaha, hur såg den extremt fula frisyren ut? sitter här och småfnittrar xD

2009-03-10 @ 10:18:31
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHAHAHA det här inlägget, speciellt frisyren :')

Svar: HAHAHA åh hjälp detta hade jag förträngt x')
Ella

2012-11-24 @ 11:37:38
URL: http://furiadeamor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0