aaaaaaa......nanussssssssssss

Hejsan!
Haha, bara dem som går i klassen fattar rubriken. :P Och om nån kommer på konserten i Filadelfiakyrkan imorgon klockan 19:00 så kommer den också fatta, men det tvivlar jag på att nån gör.
Men hörni!!! Det är körfestival!! Det har kommit en kör från Kina, en från Canada, en från Estland, en från Lettland, en från Rumänien, en från Ryssland, en från Ungern, en från Argentina och en från Sydafrika. Och två av sydafrikanerna bor hos oss nu!! De heter Abigail och Ilane och är jättetrevliga!! Och de sjunger väldigt bra! Jag var på en av deras konserter igår.
Varje morgon nu under körfestivalen så samlas ALLA inblandade (ca 1600 körelever) och sjunger upp och sjunger lite tillsammans. Riktigt mäktigt!!
Och nu sitter jag här och häckar, Jag ska tillbaka till huvudkvarteret Filadelfiakyrkan klockan tre, och egentligen skulle jag vara ute på stam nu med Jossan fast hon dissade mig och åkte hem för att jag hade sagt kanske och inte ja när hon frågade om vi kunde göra ngt... Jag blev rätt sårad, men jaja...
NU är det strax dax att gå, puss!! <3

Kommentarer
Postat av: loppisoppi

VI VILL SE ELLA BLOGGA!

2009-06-03 @ 20:48:45
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0