En måndagmorgon kan väl inte börja bättre...

Goddagens!
Nu var långhelgen slut, och det är måndagmorgon. Faktiskt en riktigt trevlig sådan. Jag vaknade av att solljuset kikade in genom fönstret. Jag var inte ett dugg trött så jag gick upp, men då visade det sig att jag hade sovmorgon. Så jag hade en fett lugn morgon. Övade på konsertlåtarna, gjorde äggröra och, som du ser, bloggade lite.
Och så tror jag att jag råkade ge fel mailaddress till Lena Brodin, ansvarig för stråklägret, för hon har skickat två mail men inget har kommit fram :S Konstigt, jag som textade ner allt och kontrollerade så noga...
Men nu är det nog dags att gå. Puss<3

Kommentarer
Postat av: lollo

oj då, sådant händer... mysig morgon! :) <3

2009-05-25 @ 11:29:13
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0