En trevlig helg väntar!!

Hej allihopa!
Är det bara jag som ser typ jättemkt fram emot helgen?
Som ni vet så är jag skitstressad nu, men i helgen ska jag skita i allt och bara ha det skönt har jag bestämt.
Nu ikväll ska jag sova över hos en av de bästa tillsammans med två andra som åxå är av dom bätsa. Nu får ni veta vilka jag pratar om: Loppansoppan, Judit och Judit. Haha, jag är dålig på att nämna riktiga namn på bloggen. De är ju riktiga iofs, men... Ja, vi kommer väl göra sånt vi är bäst på, dricka blåbärste och espresso, rulla ner från soffan, mysa håret, allmänt mysa, prata och titta på com hem-reklamer. Najs!! <3
Sen på lördag åker M&P bort så då kommer min 20åriga kusinvitamin hit. Vi kommer typ se eurovision och ha skoj.
Och slutligen på söndag så är det tårtkalas med släkten för att fira brorsan, syrran och farsan ;D
Sen var det nåt mer...Just det, jag klippte mig igår. Lite kortare och snelugg. Vänner kan kolla bilder på facebook om ni vill se hur det blev.
Men ha en bra helg alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0