fyFAAN va ont det gör!!!

Hej

Sitter hemma och har glidit fram så långt det går med underkäken för att det gör mindre ont då. Vad som har hänt? Jag har fått två fucking fucking gummisnoddar i munnen av tandläkaren!!! Man ska byta dem varje morgon och varje kväll och så ska man ta av dom när man äter. För varje gång jag sätter in dem igen / byter snoddar så gör det bara mer och mer ONT för varje gång!!! Faaaaan jag hatar dethär!!!
Så jag är hemma idag för att inte riskera att få ett utbrott på (fucking fucking fucking) gummisnoddarna i skolan. Men jag är också hemma för att Alvisen misstänker att jag håller på att bli utbränd. Hon påstår att jag beter mig som om min hjärna är sprickfärdig och så är jag grymt stressad också och försöker klara allt på en gång, inte minst alla dessa ensembler och konserter jag tvingas vara med på.
Såå jag har pratat med astrid och hon säger att jag inte behöver göra ALLA läxor och Alva säger att jag ska ta det jättelugnt och inte stressa till nånting "bättre att du tar det lugnt och förklarar varför du är sen än att du stressar och kommer i tid" Jahopp.

Men nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det bra och hoppas att ni inte har lika ont eller är lika stressade som jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0