Jaa!!

Nu är jag bara så glad!!!!
Jag hade mitt föredrag idag och det blev super!!! JIHIII så nu blir jag antagligen lite mindre stressad oxå för, jag menar, nu är det ju bara resten kvar ;P

Ja, igår (måndag för alla obildade (nä nu var jag dum)) så hade jag först skola (oväntat) sen så väntade jag i Alvas flickkör (de sjunger ju helt bäst och det har varit min dröm att vara med i den sedan jag var liten, men jag kom inte in dit när jag sökte...) och SEN skyndade vi oss hem till Alva, åt lite och åkte sedan till konserten (nån som tycker jag gör för många parenteser?). Alla små flöjtelever stirrade som galningar på min bas, haha, och många av dom var jättesöta och spelade saker som lilla snigel och Spanien och sånt. Sen var det en kille i kanske åldern 9-10 som var en riktig skitunge!! Han gick runt och skröt och sa att alla var dumma i huvudet och så var han inte försiktig med varken sitt eget instrument eller andras!!! Han "råkade" till och med SPARKA TILL BASEN under konserten!!! Det hände ingenting, men ÄNDÅ!!!
Sen efter så sov jag hos henne och vi tittade på huliganbråken efter AIK-DIFmatchen :P Tyvärr så gick dom iväg efter att ha släppt ut lite (mycket) rök (fråga mig inte hur) som luktade krut, antagligen för att överlista polisen för att få slåss ngn annanstans.

Jaa, det är väl vad som hänt som är värt att berätta...

Btw finns det många man saknar. Och många man älskar. Jossan blir sjuk jämt, det är ju inte hennes fel, men ändå, och Louise saknar man ju.Nu har jag liksom vant mig vid att träffa dig minst 3-4 ggr i veckan, och nu så har vi inte setts på tre dagar. Det är inte lång tid, men i mitt hjärta är det det. Sen saknar man ju resten av teatergänget, orkestern, Anne och Lovisa som jag aldrig hinner träffa, och..... ja, det är många man saknar helt enkelt. Och många man älskar.
Puss på er, jag är inte så deppig som jag låter!!! <3<3<3 :* ;)

Kommentarer
Postat av: louise

sötnos, jag saknar dig också! <3<3 fyra dagar kan vara långt ibland...

2009-05-19 @ 16:07:11
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0