R.I.P

Jag fick nyligen reda på att min före detta körledare har dött i cancer. Hon har alltid varit som en andra mamma för mig, och jag har gått på kör hos henne från typ när jag föddes tills den kyrkan lades ner när jag var 10 år.
Hon har gjort så mycket, och blev bara ungerfär 63 år :'(
R.I.P vi minns dig <3

Då vet ni i alla fall varför om jag känns lite deppig nu. I alla fall, idag har vi friidrottsdg (fuckfucfuck) på Farsta IP. Varför ska vi vara just där? Det tar över 1 timme för mig att åka dit!! x(
Sen har vi teatergenrep efter, och mamma är jättesur för att jag inte hittar mitt busskort. Jag tror att det är nånstans på teatern, det kan ju ha trillat ur fickan när vi provade kläder och sånt. Så nu har mamma tvingat mig att åka och leta efter det efter skolan -.- men SEN får jag i alla fall åka hem till kära lilla Loppansoppan <33
Jaa, det är min dag, ser eran bättre ut?
Ha en bra måndag<3

Kommentarer
Postat av: lollo

rip :( :'(

sv: ja, verkligen! ;D

2009-05-11 @ 08:24:16
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0