Sommardag!! <3

Hejsan Hoppsan!!
NU har galna veckan verkligen dragit igång. Igår hade jag konsert med orkestern (gick bra) och sen har jag en konsert på torsdag, en på lördag, en på söndag och enj på måndag!! HELT sjukt!!!!
Och idag träffade vi våran blivande fadderklass, alltså blivande 4A i skolan :D De var jättegulliga och de hade fått sätta sig i vilka bänkar de ville i vårat klassrum, och sedan när vi kom in så fick vi ta hand om den lilla eleven som råkat sätta sig på våran plats. Vi fick typ ta runt dem i skolan och visa dem var okila saker ligger och så. Mitt "barn" hette Agnes, och hon hade rött hår och hon bodde i innerstan. Och när vi hade sagt hejdå tilkl dem hörde jag henne säga till sin kompis "Vad snäll min var!" :D Nu blev jag glad. Haha, Clara frågade sitt "barn": Har du facebook? Pojken: Va?! ansiktsbok, vad är det?? xD Gulligt. Och så har ju Sixten börjat i den klassen också, men inte Hedvig, hon kom i 4C. Hon var uppe vid vårt klassrum men jag var inte där då. När jag kom upp så sa alla att vi var läskigt lika -.-
Och nu för att gå över till något helt annat så kommer Sydafrikaner till oss imorgon. HJÄLP!!!!!! Men samtidigt ska det bli kul också. Skolan ska ju ha en stor körfestival med körer världen över som kommer till oss och sjunger med oss, och vi är värdfamilj till två tjejer ur den sydafrikanska kören. Coolt. och Hjälp.

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: loppisoppi

sv: haha, det blir nog den största händelsen i deras liv...

det är jättekul med många konserter! lycka till :)

2009-05-26 @ 17:31:23
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0