fattar inte hur jag kunde vakna så tidigt...

... lillsyrran kollar på tv med hörlurar som hon alltid gör på helgmornar innan alla andra har vaknat, och här sitter jag och degar framför den lilla laptopen :)
Idag ska jag baka lussebullar, yay! Det ska blir så mysigt, jag kan verkligen inte fatta att det är första advent imorgon! Sen är det ju så himla gott också! Sen på kvällen ska jag på tjejkväll med några darlings hos en annan darling <3
Btw, aj, jag har ont i axeln... :/

Jag började rita på en bild igårkväll, till att börja med blev jag jättenöjd, men nu ser den helt hemsk ut. Och det värsta är att den föreställer personer så jag kommer nog aldrig våga visa den för nån... Jag är så dålig, haha ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0