Fixat!

Igår sov jag över hos Louiseälsklingen, vi hade lite haloweenmiddag med hennes familj, mormor och en av hennes kusiner. Det var mysigt. Och hon har ju skaffat katt, en otroligt söt liten Selma. Hon gillade mig <3 (och jag gillade henne också)
Sen idag (efter en natt av mycket mjauande från en sällskapssjuk kattunge) fixade vi min bloggdisegn!! YAAAY!! Och nu heter den inte Första bloggen!!! längre, och det är jag glad för (fråga inte hur det gick till, det finns inget vettigt svar på det...) Eller, i addressen heter den fortfarande det, menmen... :)
Nu är jag hemma och fryser igen, orkar inte elda, så jag har jackan på mig istället. Snart kommer min familj hem från Strömstad, och å vad jag längtar! Har inte träffat den sen förra söndags morse <3
Ha det bäst sista dagen på höstlovet! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0