fredagen den 13onde...

... omg, jag är så rädd (NOT) haha, vi flyttade in i vårt hus på fredagen den 13onde november för 13 år sen, så vi får se om det står kvar när vi kommer hem ikväll :S:S:S:S xD
Idag... mår jag inte jättebra. Sen vet jag intre hur personlig jag ska vara på bloggen. Ska jag skriva vad jag ska göra idag eller inte? Jag tror jag struntar i det, det känns så fel. Haha, nu blir ni nyfikna va?? ;) nämen ni som känner mig väl får väl go and ask me.
Nu imorse har jag inte gjort särskillt mycket, har duschat med min älskade aussie och försökt föna håret lika snyggt som frisören gjorde, haha, det gick inte så bra ;) Men jag ska skaffa en plattång nån gång i framtiden så då blir mitt hår rakt och fint :D
Idag blir det förutom det jag skrev nyss skola och sen fixa det sista och sen åka på scouthajken! Jag hinner nog blogga i eftermiddag också, men annars så hörs vi på söndag. KRAMIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0