Frissan väntar.

Hahahaha, det hände en sån himla rolig sak imorse. Ville lekte med röstkommandot på sin IPhone, att säga en låts namn så att den börjar spela den. Men den ville inte, och då blev Ville lite störd och sa i mikrofonen: "Me skit ner dig!" Då upprepade den det den hade uppfattat. Då sa den "Ringer Filip" (villes kompis) och började ringa honom. HAHA xD det tycte jag var jätteroligt :'D

Dagen har i alla fall varit kort, och efter skolan tänkte jag gå och klippa mig. Jag hade åkt till frisören i Bromsten då jag insåg att de inte tog kort, så då gick jag runt och letade efter en bankomat. det fanns ingen, så jag fick åka tillbaka till Spånga för att där finns en, haha :p Sen när jag finailly kom till själva frisören så hade de inte tid förens klockan 5. Haha. Men det blir nog bra, jag ska bara toppa fantasifull som jag är.
Sen blir det väl middag sen läxor. Eller nåt.

Snart kallar frisören på mig, ha det så bra! :D <3

Kommentarer
Postat av: loppis

haha, det måste jag prova med min ippe ;)

2009-11-10 @ 17:31:57
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0