GLOBEN, magnetröntgen och chokladmuffin

Buenas tardes! (om 7 min säger man noches, men jaja :P)
Idag hade vi luciarepetition på GLOBEEN!! Har saknat det så mycket. Man märker verkligen att vi är äldre nu än när vi var där senast och repade (i femman), allt går mycket snabbare och det blir mycket snabbare koncentrerat, och sen sjunger vi faktiskt bättre nu ;)
Sen hade vi repetition i aulan också med vårt arbetslag (klasserna 7-9 AB), det var mycket bättre koncentration än när vi övade med hela årskurs 7. Och jag som gillar seriositet blev mycket lycklig ;P
Efter skolan åkte jag till Vällingby med äckelgröna linjens tunnelbana med 10000000000 stationer -.- för att möta LOUISE<3 för att hon skulle göra MR (magnetröntgen)
Men jag överskattade tydligen tiden och kom 50 min för tidigt. Hehe. Kuligt. Kallt.
Jag stod utanför hela tiden, jag kunde ju gått in till vårdcentralen, men...
Det gick hursomhelst väldigt bra, hon skötte sig som en riktigt stor flicka ;)
På Globens tunnelbanestation (imorse) delade de ut chokladmuffins. Me like. Jag har lyckats motstå att äta upp min hela dagen, men nu ka jag inte hålla mig längre.
Buenas noches som man ska säga nu efter 18:00 :P <3

Kommentarer
Postat av: losi-gosi

ja, jag var en riktigt duktig flicka! buenas noches på dig med. tack för att du fööljde med, älsklingen <3

2009-11-03 @ 19:04:03
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0