Gosh vad det kan hända mycket på så kort tid...

Jag brukar ALLTID hinna med att blogga, så ni kan fatta att jag har varit stressad nu de senaste dagarna. Och orolig. Och ledsen. Och nu är det så att det inte bara är för mig som jag är ledsen längre. Det är en person som har hjälpt mig så otroligt mycket med det här, en som jag har kunnat berätta allt för, som alltid har förstått mig. Den personen har mått jättedåligt samtidigt som jag har gjort det men bara på ett annat sätt. Och nu börjar det bli riktigt seriöst. Klart jag har vetat det men jag har ju fan inte brytt mig. Personen har offrat så mycket för mig, jag inte ett skit i jämförelse. Och nu är jag så orolig, har så dåligt samvete, är så ledsen... och mår så dåligt själv.

... Idag har vi vernissage på vår konstutställning i bilden...

Kommentarer
Postat av: Alven

Om detta var facebook: Alven gillar detta

:)

2009-11-20 @ 14:44:07
Postat av: Louise

Louise ogillar detta!



Jag har alltid vetat att du har brytt dig om mig, har jag haft problem har du varit en av de första för att inte säga den första jag berättat det för. Och så är det fortfarande. På relativt kort tid har jag fått förtroende för dig och jag vet att du lyssnar och bryr dig om det är något med mig. Du ska inte ha dåligt samvete för det finns inget att ha dåligt samvete för. Jag berättar saker för dig för att jag känner att du verkligen lyssnar och gör saker för mig.

Och det är ju såklart inte ditt fel att jag mår dåligt. Bara för att DU inte tycker att du bryr dig. Du har alla de egenskaper en bra vän ska ha, och jag älskar dig forever and ever!

2009-11-20 @ 17:41:32
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0