Hej tråkapor!

Nejdå, nu ska vi inte vara såna ;)
Igår var det tråkmåndag och jag tog fel på tiden och trodde jag hade jättebråttom till idrotten och sprang men sen när jag kom dit så började vi inte förens efter 20 min. Suck. Sen var det teater, och det var nog roligt för de flesta......
Sen var det rep med orkestern jag ska spela med på torsdag på en konsert. Några gamla goda sötnosar, några lilla-töntgruppisar och några nya skumma människor. det var ganska tråkigt.
Sen fick jag och Louise äta middag på kulturskolan, jag hade med mig klyftpotatis och lammkött. gotti. Sen fick vi skynda oss att byta om för att gå till yogan där jag testade på en gång. Det var förvånande avslappnande och skönt! Jag gillade det varkligen, funderar nästan på att börja. men i alla fall, när yogan var slut klockan 9 och vi gick ut i det kalla regniga mörkret frågade Louise "Okej, vad väljer du: en mysig bussresa på fyrtio minuter hem till dig, eller en varm säng och en kopp te hos mig inom två minuter?" Gissa vad jag valde. Så så blev det. Jag sov över hos lilla Loppsidoppsi och det gick hur bra som helst trots att det var vardag och vi går i olika skolor. Kanske för att vi är bäst xD <3
Våra vägar skiljdes åt på fridhemsplan då hon skulle till Åkeshov och jag skulle till Odenplan. På Odis stod Lipton och delade ut tepåsar. Jag fick indian chai i pyramidpåse som jag drack när jag kom till skolan. <3
Dagen gick, och på lunchrasten smet jag och några till in på 9D's bildlektion för att vi behövde göra klart våra grejer till vernissagen på fredag. Vi har tema fantasy och jag tror att det blir bra trots att jag inte gillar fantasy så mycket :)
Efter en otroligt okoncentrerad SO-lektion slutade vi klockan 14:10 och nu sitter jag hemma och ska snart börja sticka på min lovikkavante från syslöjden. en väldigt mysig fråga om du frågar mig :)

Kommentarer
Postat av: Alven

Det var trevlig med ett lite längre inlägg, men jag förstår inte riktigt sista meningen:P

Är det i ekensbergkyrkan du ska ha konsert? Det ska juh jag:O

2009-11-17 @ 16:16:29
Postat av: loppsi

jaoo, alva, det ska vi!!! jag ska spela i 4 olika orkestrar och ellasmällan i 2 ;)



det finns inga kanske, vi ÄR bäst!

2009-11-17 @ 17:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0