Inget ont som inte har något gott med sig, typ...

Idag gjorde jag nånting bra igen. Inte det att jag mådde sämre än på länge, men jag gjorde en annan bra grej. (Y) (tummen upp på msn ;D)
Dagen var en aning (u n d e r d r i f t) deppig för min del, men det klarnade upp sig till sista lektionen ungefär. Vi blav klara med vår SO-faktaplansch om det gamla egypten (typ 1500 f.kr), den blir faktiskt skitbra! Jag är jättenöjd! :D
Sen gjorde vi lite coola expriment på Kemin, och det var jätteäcklig broccolisoppa till lunch, tur att det fanns helt okej potatissallad bland sallads"buffén".
Efter skolan så mötte jag sötastelouise på Fridhemsplan, hon ionvigde mig i Thelins vackra värld. Jag tyckte det var bra, men mitt favvo-fika ställe är fortfarande espressohouse kaffeoman som jag är ;D Men det var mysigt, louise tog morotskaka och jag tog min älskling Sarah Bernardt-"bekelse" ni kanske har sett såna, ganska små med mörk choklad på och en liten pappersbit ovanpå som det står Sarah Bernardt på. Den kan man nog inte ogilla om man gillar mörk choklad. Puss på den! Och på Louise också! Och för alla jag älskar förressten! <3
Sen har jag gjort matteläxan, handlat med mamma och packat min bigga ryggsäck inför hajken fredag-söndag. Längtar samtidigt som jag inte vill slösa bort hela helgen på det, och se vill jag inte börja må dåligt där... Men det blir säkert bra!
Nu väntar kvällste och tv-n, pussinussi!


Kommentarer
Postat av: you know who i am

åååhhh, jag vill också kunna dricka kaffe :(:(:(



en stoooooor, smackig puss på dig med<3

2009-11-12 @ 21:28:40
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0