Klassfest och oro.

Hej!
Idag hade Hedvigs klass klassfest. Jag hade jättetråkigt, men det var ändå lite mysigt att äta knytkalas (Alven, vill hälsa till dig att sushi inte alls var gott) och se små söta barn uppträda inför sina familjer. De är sjukt engagerade och har grymt bra sammanhållning! En är lite handikappad, men han behandlas som vilken anan elev som helst. Sånt gillar verkligen jag! Jag blir så glad så jag nästan börjar gråta. De sjöng och spelade och det var ganska mysigt men... ja, ändå rätt tråkigt för mig ;)
Sen har jag väldigt dåligt självförtroende som jag ska försöka bygga upp, men efter det jag skrev för två inlägg sen och sen inte kunna få tag på den personen, då blir man riktigt orolig!
men aja puss

Kommentarer
Postat av: Louise

jag förstår verkligen om du dampade på mig... jag dampade nästan på mig själv ;)

2009-11-20 @ 23:48:21
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0