lucialinnen...

Idag var inte min dag... Vill inte prata om det.

Men nu ikväll så provade vi lucialinnen i vår familj, och inget som vi hade passade mig så jag och mamma åkte och köpte ett. Helt enkelt. Guud, jag längtar så! Men ingen av mina föräldrar kommer kunna komma på mitt luciatåg, för någon måste gå på Hedvigs första och någon på Villes sista... mellanbarn, happyface :/ Menmen, ni som vill kan ju komma och kolla på mig, min klass, min körklass och klass 4A och 4B från min skola i Immanuelskyrkan klockan halv åtta (vill man ha sittplatser får man komma tidigare) fredagen den 11 december. Haha, inte för att någon kommer vilja det, menmen... ;)
Nu är det teatime och sen bedtime, så pussis! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0