Måndag i november...

Idag har jag varit otroligt förvirrad, övertrött och så vidare. Jag har bl.a gått av på fel tunnelbanehållplats, klottrat ner hela min arm med meningslös text, skratta okontrollerat åt saker som inte ens var roliga, varit helt borta o.s.v
Men det var lite kul ändå ;)
Sen efter skolan var det ju teater, och det var gosi som vanligt med mina girlz <3 Och någon skötte sig faktiskt bra idag vad jag märkte... Sen kanske vi ska till Gotland med teatern, det vore jätteroligt!!! :D:D
Efter skolan räddade Hanna min dag genom att låna ut 5 kr till mig så jag kunde köpa en mandarin som körde upp min energi igen. Det ska jag tacka för <3 (klockan var då 18:06 och jag hade nästan inte ätit sen 07...)
Det var dagen i stora drag :):)
Ville håller på att omforma hela andra datorn, och då tror jag att den inte kommer att vara helt seg längre. Det är nice. Ville har även skaffat IPhone som han låter mig leka med ibland. Det är också nice. Jag börjar känna jobbiga känsloor nu när vardagen dragit igång igen, och jag är efter i två NO-ämmnen. Det är inte nice. Men jag klarar mig. tills vidare.
Och imorgon blir det GLOBEEEN!!! Vår skola gör ju lucisföreställningar där, och det är så mysigt att vara där hela dagar och repetera!!! Men det är mkt mindre nu än förut, menmen... :D:D:D
Puss på er!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ella! Skärp dig nu! All(v)a är juh glada idag:D HiHiIhIhH



jag måste ärligt talat slutat flumma i sömnen, förlÅt

2009-11-02 @ 22:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0