Min värld rasar samman. Kan du hjälpa mig hålla upp den?

Nej, så farligt är det inte, men jag kom på det och tyckte det lät så gulligt.
Idag var en ganska kort dag, med den hemska mattetimmen på 70 min precis innan lunch, och stämrep på musiken. Sen på SO-n vaccinerade vi oss. En del sa att det kändes mindre än ett myggbett, men det tycker jag var att ta i. Det känns som en vanlig spruta helt enkelt. Jag har knappt ont alls, det känns nästa inte ens om man rör där. Det är nice.

Men sen är det samma som förra inlägget, och... ja, vad finns mer att säga? Puss?

Kommentarer
Postat av: Louishey

JA FÖR FAN, jag ska hålla upp din värld så att den nuddar molnen!

2009-11-24 @ 19:38:34
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0