Nu är det fredagsmys!

Helg!
Äntligen, så himla skönt. Sen är en annan sak fixad också, ännu mer skönt. Imorse gick jag upp en och en halv timme tidigare än jag skulle för att göra läxor och tvätta håret(jag hade iaf sovmorgon), men det var no problemo, för jag är morgonmänniska :)
Idag tog jag med mig kameran till skolan för att ni skulle få en liten dokumentering av min skolvardag en fredag i november, enjoy:



Hehe ojdå, nu kom dom i tvärtom-ordning... Sorry, men jag har aldrig gjort det här förut!!!

I alla fall, på bild 1 (sett nerifrån): Egobild på väg till stationen på morgonen
bild 2: Hälsar på Alva i skolan, haha ;P
bild 3: KLara, Greta och Mirre innan första lektionen
bild 4: Mattee, tralalaa...
bild 5: Hej söta Jossan!
bild 6: Hej tråkig skolkorridor...
bild 7: Skolan: älskar dig, hatar dig... haha, AF, bästa skolan!! :)
bild 8: Alva på slöjden, hon stickar en halsduk :]
bild 9: Jag gömmer mig bakom vanten jag stickar?
bild 10: vante KLAAAR (förutom tummen men ändå) :D
bild 10: Bibblan hade fått in massa fortsättningar på bra bokserier, och många av alvas kompisar (t.ex jag) väntar på att f läsa dessa böcker, om hon ser lite stressad ut... ;)
bild 11: Lunch i vår älskade skolmatsal... Det var sejfilé....
bild 12: JULSÅÅNG!!! Min favoritjulsång just nu, den är så himla vackar! :') Vi sjöng den idag. Här är en länk från globen med inte den här sången, men en annan fin från älskade globen som jag tjatat så mycket om ;)
http://www.youtube.com/watch?v=e5HOpiQ5lDo&feature=related
bild 13: på hemvägen, en fin novemberbild :)

Pust, nu var det klart! Och nu är det verkligen fredagsmys :D
Ikväll ska jag kolla på idol av trvå anledningar: ett: Jag har inte sett ett enda avsnitt på hela säsongen. två: Louise ska sitta i publiken, så jag ska hålla utkik om hon syns i tv ;)

Ja, det var allt, puss och trevlig helg!!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: Josefin

Naaw, sötis <3



Du e så vacker :'D

2009-11-06 @ 16:11:01
URL: http://sminknissan.blogg.se/
Postat av: loppisopp

ja, verkligen! jag är avundsjuk! och när du har flätor är du så söt att man skulle kunna svimma <3

2009-11-07 @ 00:34:18
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Allesabeth

Asså, f*n!!! Jag ser ju ut som en liten gravid-tonårs-pucko-sur-skitunge, typ som Juno. Usch!!!!!!!!!!!!

2009-11-08 @ 17:52:37
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0