Och kaminen går sin lilla gång...

Hej
Igår var det konsert. Det blev ett dåligt sångnummer, barngrupper som sjöng falskt och vi som var bäst då ;D i princip ;)
Och ronny (stavar det felstavat med flit) tvingade mig att vara med på låtar jag aldrig hade kört med småungar typ bara för att det låter bra när jag är med. Han får fan hitta en egen privat basist till allt han skriver faktiskt!
Men nu ska jag gå och borsta tänderna,sorry för lite korta inlägg den senaste tiden, men...
Püss och kräm! <3

Kommentarer
Postat av: lollibolli

jag fattar inte varför den franska sköningen inte kan avlasta dig lite! de låtarna borde ju vara på hans nivå...

2009-11-12 @ 07:38:33
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0