Siffror i mitt liv:

(med noggrannheten år och månader)
I 13 år och 3 mån gar jag levt.
I 13 år har jag bott i mitt nuvarande hus.
I 10 år och 6 mån har jag varit storasyster.
I 7 år och 3 mån har jag gått i skolan.
I 4 år och 3 mån har jag gått i min nuvarande skola.
I 6 år och 3 mån har jag spelat kontrabas.
I 5 år och 3 mån har jag gått på scouter.
I 2 år och 10 mån har jag gått på teater.
I 15 mån har jag haft tandställning i överkäken.
I 12 mån har jag haft tandställning i underkäken.
I 1 mån har jag ägt en segelbåt.
Och i ett år jag jag haft denna blogg.
Grattis bloggen! :D
Puss <3

Kommentarer
Postat av: loppis

GRATTIS, BLOGGEN! <3

2009-11-09 @ 07:59:08
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0