Sometimes it's very hard to be me...

Hejsan!
Idag var inte min bästa dag, det hade nog varit en av de bästa om jag inte hade (som vanligt) mått så dåligt. Det var inte hela tiden jag kände av det, men fortfarande...
Idag hade vi e hel repetitionsdag på globen <3 vi sjöng igenom precis alla låtar vi ska sjunga, och alla inblandade var där (AF hela årskurs 5-9 och hela Kungsholmens musikgymnasium), utom lucian, eller hon visade sig i alla fall inte...
Nu när vi går i högstadiet får man sjunga alla låtar som sjungs, och det är så coolt! Man har liksom stått varje gång man hört högstadiet sjunga alla de här fina sångerna själva och tänkt "Wooooow, dem får jag också sjnga en dag" och nu får jag det :D:D:D:D
Som El Grande Finale på hela globenföreställningen ska högstadiet och gymnasiet sjunga hallelujahkören, och vi repade den för första gången idag. Det var en halt fantastisk känsla!
Ja, så min dag hade blivit perfekt (det snöade ju till och med!) om inte det hade varit av den lilla anledningen att jag är jag... Sometimes it's very hard to be me...

Kommentarer
Postat av: losi-gosi

min lilla snuttis! du är ljuset i höstmörkret <3

2009-11-04 @ 21:08:48
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0