Tom Titt here I come...

Idag har vi Schemafri dag i skolan, villket innebär att lärarna får göra vad de vill med oss. Vi ska åka till Tom Tits med hela klassen. det är väl helt okej där, men något som inte är okej är att det ligger i Södertälje. Fatta! Det tar 4 ggr så lång tid för mig att ta mig dit än det tar att åka till skolan. Vi skulle börja klockan 10. Åh wow fett lyxigt! tänker säkert ni, men jag fick gå upp vanlig tid (6:15) för att hinna göra lunchmatsäck och sen åka dendär *{&%¤#"= långa resan dit. Jag har med mig två små baguetter fyllda med parmaskinka, skurna körsbärstomater, mozzarella och sallad. Gott! Längtar nästa till lunchen ;)
Men nu iaf så har jag en kvart på mig att göra ingenting för jag är klar med allt här hemma, och vad gör man då? Världen svarar: BLOGGAR!!!!! ;P
MrssötaviolastenLoppansoppan har inte smsat mig på ett tag, och tyvärr kan jag gissa varför. Inte tyvärr för dem asså utan för mig. Men om du läser detta får du inte tänka att ni ska anpassa er för min skull!!!
Just det, nu väntar badrummet, mascaran och tandborsten på mig. Pussi!

Kommentarer
Postat av: Violasten

vi har inte bokat något, jens kunde inte... och om vi tar det där andra som jag smsade om kan vi inte boka förrän i typ december :)

2009-11-27 @ 07:56:00
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0