tråklördag...

Sitter hemma och tråkar och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Ikväll blir det haloweenfest, men innan dess har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, jag menar, man kan inte ägna hela dagen åt att fixa sig inför festen! ;)
Men jag ska iaf vara typ det läskigaste jag vet av såna här typiska skräck-grejer: Jag ska vara clown. Ni vet, en sån här otroligt läskig med uppspärrande ögon och stort, ont smile... Usch, blir nästan lite rädd själv! ;D
Jajopp, innan det så får jag väl ta min dator-runda runt facebook, bloggen och mina kompisars bloggar runt och runt, haha :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommenterar från min iPhone , wohoo ;) ha det så kul i kväll <3

2009-11-07 @ 16:44:53
URL: http://Loiisan.bö
Postat av: Loppis

Jag kommenterar från min iPhone , wohoo ;) ha det så kul i kväll <3

2009-11-07 @ 16:45:44
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0