Usch, vad det är mörkt ute!

Idag har jag varit i Södertälje på Tom Titts. Det var kul men hur långt bort som helst , det tog mig sammanlagt två timmar att ta mig hela vägen hemmifrån (vanligtvis tar det ca 40 min)!!! Men det var iaf kul, det var en del nya grejer där, en del gamla grejer och en del grejer jag hade glömt bort att det fanns. Men det var ett dagis som var där också och det var alldeles för många barn och för få fröknar. Bad combination. Men annars var det kul.
Sen på vägen hem åkte jag förbi Flemmingsberg när jag ändå var på den sidan av Stockholms central (den delen jag inte gillar) och hälsade på min lilla mammi på Huddinge sjukhus där hon jobbar för tillfället. det var nog det mest deprimerande ställe jag någonsin har varit på,och det är inte de sjuka människorna jag tänker på. Det var miljön. Usch, jag skulle aldrig kunna jobba där, man fick typ panik och ville bara därifrån :S

Hrm... Hursomhelst, nu sitter jag hemma och har inte riktigt insett att det är helg ännu,,, det kommer väl snart.
Trevlig helg på alla jag älskar! ♥ (hihi, hitta vad jag hittade ^^)

Kommentarer
Postat av: allesabeth

Erkänn tågresorna var kul:) Vi va ju typ de bästa tågåkarna i city!

2009-11-27 @ 17:17:31
URL: http://allesabethan.blogg.se/
Postat av: allesabeth

Och Alvas fötter upp i tantens fejs! :)

2009-11-27 @ 17:17:51
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0