Vad blir det om man korsar en Ella med en liten förkyldning?

SVAR: Ella blir lite förkyld.
Haha, älskar logiken :P
Men just nu är jag inte särskillt sjuk, men den var fin ändå ;)
Idag var det måndag, en lång fast kort dag (= En dag som är lång men känns kort men samtidigt känns kort)
Efter skolan var det teater, och jag, Greta och Jossan hamnade i samma grupp. No good combination eftersom vi flummade sönder oss xD nästan ;) Sen fick jag träffa min lilla Loppa igen, som har skaffat sig Ajföun (:P), så jag inte smsar gratis med henne längre eftersom hon var tvungen att byta abbonemang då :(:(:(:(:(:(
Sen var det i alla fall rep med lilla töntgruppen, jippii... Det tog en kvart för dem att stämma...-.-
Men trekvartsbasen var i alla fall färdig nu, den som har varit inne på reparation i typ fyra veckor för länge eller nåt... inte min egen älskling då utan kultuskolans.
Efter det aningen sena repet så väntade jag ett tag med Louise som skulle på sin yoga. Jag tänkte följa med henne nästa gång, det verkar roligt.
Mitt sinnestillstånd är otroligt ostabilt just nu. Som till exempel idag i skolan var jag lite mitt emellan, idag på teatern var jag typ jätteskrattig åt allting och på repet mådde jag jättedåligt. Det är jättejobbigt. Jag kan inte veta om dagen blir bra eller dålig. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0