Viernes.

Åh, vad skönt med helg nu snart igen!
Idag gick jag upp en och en halv timme innan jag egentligen skulle, bara för att jag ville det. Nej, jag skoja, jag skulle duscha och plugga det jag inte hann/orkade igår ;)
Så nu har jag gjort biologiläxan som skulle varit klar till måndag, men av mina skäl så har jag inte klarat av att göra dem fram tills nu. Hoppas min NO-lärare fattar.
Jag hörde av en tjej i min körklass att vi i sverige ska börja med bokstavsbetyg, och antagligen att det kommer komma så snart så att jag hinner uppleva det under högstadiet! Så tidigt tror jag nog inte på, men gymnasiet kanske? Hon sa i alla fall att det skulle vara betyg från A till F där A är det bästa och F är det sämsta.
Vad tror ni om detta system? Bättre, sämre ingen skillnad? Själv är jag inte säker.
Puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0