aj...!

Igår var jag hos tandläkaren. De bytte båge i överkäken och instruerade mig att ha nya gummisnoddar. Man ska spänna dem så hårt att de nästan går av och det går knappt att öppna munnen! Turligt nog ska jag mest ha dem på natten. Som vanligt gör det jätteont det kommande dygnet(/dygnen, beror på vad de har gjort), och den här #£%& munnen höll mig vaken nästan hela natten! Så imorse stängde jag av väckarklockan i sömnen och sov vidare. Vaknade för inte så lång stund sedan, och bestämde mig för att vara hemma. Jag har ont i halsen också, och skoldagen har redan börjat, och... ja.
Idag ska jag göra en grej som jag egentligen inte klarar av att göra, men jag ska göra det ändå. Sådeså!
Puss<3på<3er

Kommentarer
Postat av: loppis

KLART att du ska! och jag ska hjälpa dig! <3

2009-10-21 @ 08:31:42
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0