Då har man överlevt ännu en vecka...

Hoppsan! Just när man var inne i veckan så tog den slut. Så är det ibland.
Idag  var det en kort skoldag med en viss choklad-och-bajs-låt på hjärnan ända tills körtimmen då vi sjöng luciasånger <3 det kanske låter sjukt, men det är nog bland det mysigaste man kan göra i höst-rusk, sitta och träna luciasånger och tänka att snart är det dags... Ååh, det är så mysigt! Och i år ska någon i antingen vår klass eller körklassen vara lucia! Haha, Östen sa att han skulle välja ut den som har finast hållning som lucia, och gissa om tjejerna började sträcka på ryggen ;)
Nu till helgen så har jag i princip inga planer alls, ville och pappi är på Villes klassresa och ikväll jobbar mamma kväll. Men jag har en Baked Alaska i frysen och planer på att en viss sötis-Louise kanske ska komma hit om hon kan. Om inte så får jag och Hedvig frossa i oss den istället ;)
Trevlig helg allihopz!


Kommentarer
Postat av: loppansoppan

NÄHÄ DU!!! ingen glass till hedvig! ;)



(eller hon kanske kan få lite om hon är snäll men annars är den MIN! och jag har med mig en annan sak också :D)

2009-10-16 @ 16:45:52
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Agnes H

Fin blogg Ella :D , Baked Alaska <33 åjä! Har själv en Caramel Chew Chew i vår frys, fick den i födelsedagspresent av min kompis Sofia :D



Har inte sett att du har en blogg, eller kommer iaf inte ihåg att jag sett den förän nu. OCh du har ju haft den i snart ett år, wow. Have a nice kvällis :D



P.s. Såg videon på Greddis blogg på Bert Karlsson-auditionen. HAr sett den förut men jag säger det igen, den är helt sjukt bäst xD !! KRam!

2009-10-17 @ 19:20:54
URL: http://agnessh.pixbox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0