Ella packar.

Hejsan!
Jag håller på och packar inför resan :D:D För er nyfikna så kommer flyget gå klockan 16:04 (typ) från Arlanda på fredag, och jag kommer hem på kvällen nästa söndag. längtar så!! Och det är bara två dagar kvar!!!
Och, hehe... Jag är en
tror-på-lagen-om-att-man-alltid-får-plats-med-ännu-en-strumpa-hur-full-väskan-än-är-människa, och det syns nog på min packning... ;D
För er som undrar vad vi ska göra där så är det, förutom att bada och sola, vandra på någon av de vackra vandringslegerna. Till exempel. Vi vet inte riktigt, och ingen av oss (mig och min farmor) har någonsin varit där tidigare, men alla vi känner som har varit där säger att det är helt fantastiskt där! :)
Ha det så bra allihopa!
P.S Kommer inte kunna blogga på hela veckan fredag-fredag. Sorgligt men sant D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0