Höstdepression?

Idag var en vanlig tisdag. På svenskan skulle vi skriva höstdikter, och såklart så kunde vissa (hrm hrm) inte skärpa sig -.-
Efter skolan gick jag och Figge till akademibokhandeln. Jag för att köpa blyertspennos (inte jättekul men nödvändigt) och hon för att köpa ett antackningsblock. Sen följde jag med henne till Monki och kollade på en snygg jacka och sen till Scorett och kollade på snygga kängor.

Idag kommer två Slovenska körtjejer hem till oss för vi har tydligen lovat bort oss som värdföräldrar. Neej, jag vill/orkar verkligen inte. -.- Jag kommer iaf inte vara särskillt social.

Och sen kom jag på ett ord idag som kunde beskriva mitt tillstånd ganska bra: Höstdepression. Nej, bli inte chockade nu, men lite. Ibland. Känns ju allt meningslöst. Ja, jag vet inte riktigt... Kanske har en mild version?

Kommentarer
Postat av: loppis

stackars körtjejer som går miste om dig!

2009-10-13 @ 17:42:19
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Alven

ärligt talat, du kan å sova här om du vill. Jag menar, vem orkar vara social nu? Mamma frågade mig om jag tyckte att vi skulle ta emot slovener och jag (typ) skrek nej. För vem orkar? Inte för att du skulle behöva vara mindre social med mig, men det är tanken som räknas..



/Den lite neggo Alven

2009-10-13 @ 19:17:31
Postat av: loppis

OMG!!!!! ALVA ÄR LITE NEGGO!!!!!!!

2009-10-13 @ 20:16:56
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Gretiis

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMG OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!

2009-10-13 @ 20:50:25
URL: http://gretiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0