Höstens löv faller sakta ner...

... Och detsamma med mitt självförtroende. Ibland. Idag till exempel. Menmen, tack för alla fina ord <3

Imorse gick jag upp klockan 05:45 och tänkte vara lite snäll mot våra slovenska gäster och bakade scones. Sen ville en av dom inte ha och de andra tog varsin pyttebit. :D haha, det var nästan roligt så hemskt det var ;D

På no-n hade vi lite mini-sexualkunskap för att vi ska se en föreställning på måndag i aulan. Föreställningen heter Puss Och Snusk och gruppen som gör den heter Ung Utan Pung. Hmm... Har hört en del om den som jag inte ska skriva här... Längtar inte direkt...
Sen hade vi typ arbetslags-underhållningsgrejs i aulan när hela arbetslaget fick vara med och uppträda och underhålla. Det var... äää... tre nummer ;) va? oengagerade? vi? xD

Efter skolan var jag på scouterna, och efter typ tre veckors uppehåll så fick jag träffa mina sötisar igen <3 vill hälsa till Anne, Matilda, Jessica(persika), Anna, Angelica och Lovisa. Ni lyser upp min torsdagskväll <3

Nu väntar jag på att Ville och de där himlans slovenskorna som ska komma hem efter sin konsert. Hedvig har gått och lagt sig, och det är bara vi hemma så jag vill gå och lägga mig men jag kan inte lämmna huset olåst och jag tror inte Ville har med sig nyckel. Gäsp. Hoppas de kommer snart.

Godnatt allihopa <3

Kommentarer
Postat av: loppansoppan

jo, den teatergruppen är jättebra! hela min 60-grupp gillade dem.



älskar dig: alltid, gånger 19000000, obeskrivligt m.m.!

2009-10-16 @ 07:36:56
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0