Nu börjar vardagen igen...

Hallu!
Idag var vi ju lediga, och det var nice. Jag var typ bara hemma och "chillade" hela dagen :P
Sen följde jag med Louise<3 (förlåt om jag tjatar mycket om henne, men så går det när man lär känna en så fantastisk person som henne) till vårdcentralen i Bromma för att hon har så ont i benet. Stackare :( Men det var lite roligt för jag hade Världens Jobbigaste Låt på hjärnan nämligen: Choklad och Bajs. Haha ;D sök på spotify om ni vill höra den(men det vill ni nog inte). Samtidigt som jag hade denna otroligt oseriösa låt på hjärnan (smakprov av texten: är du mongo, kan du få smaka bajs. För det är godis om det är kallt) så höll läkaren på och undersökte Louise och ritade streck och prickar på hennes ben/rumpa för att visa var det gjorde ont och så. Haha, det var faktiskt väldigt komiskt ;P

Sen var det teater med några andra älsklingar. Det var kuligt som vanligt (: <3
 Nu sitter jag här och har badat (=mysimys) och funderar på hur de senaste veckorna har varit. det har som bekant gått mycket upp och ner. Just nu känns faktiskt inget speciellt dåligt. Det är bra. :)
Och nu börjar vardagen igen, med spanskaprov och läxor och mycket annat. Puss! <3

Kommentarer
Postat av: louise

du är ganska så fantastisk själv... eller faktiskt jättemycket fantastisk! <3

2009-10-13 @ 13:35:38
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0