SÅ SKÖNT ATT VARA HEMMA!

Ja, rubriken säger allt ;)
Igår fick vi gå upp klockan 5 på morgonen i madeira (då var klockan 6 hos er) för att vi skulle med planet. Sen när vi kom till flygplatsen var planet försenat i två timmar, O R K A !
Men iaf, vi kom hem klockan 17:00 (svensk tid) Och då fick jag åka hem och sova hos min farmor (som jag ju gjorde hela resan med) för min familj var i strömstad, de ville inte ha mig :( nädå ;)
Såå, idag fick jag äntligen komma hem till mitt eget hem. Ensam fortfarande, men ändå. Jag F R Ö S när jag kom in, för allt var ju avstängt. Tänkte vara lite duktig och tända en brasa i kaminen helt själv utan att ringa pappa och fråga. Ja, ni kan ju själva fatta resultatet (nej, jag har faktiskt huset kvar!!!)
Menmen, sen fick jag ringa pappa ändå, och nu brinner det faktiskt :D:D:D:D:D:D frågan är bara hur länge... (tidningspappret brinner fortfarande)
Menmen, jag laddar upp lite bilder senare när jag har fått ordning på brasan och min egen packning och så. Pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0