Äntligen helg!

Efter en väldigt lång och jobbig vecka ser jag med glädje fram emot helgen.
Idag var en ganska lugn dag, jag blev klar med min neccessär på syslöjden. Blev riktigt nöjd faktiskt!
Sen på matten så skulle vi ha vad vår mattelärare kallar "fest" (mini-prov) och då överraskade isak honom genom att ta med kladdkaka till festen. Sånt gillar vi! :P
Sen hade vi även läxförhör på Jordens inre krafter på SO-n. Typ ingen hade läst på, men jag tog ur minnet och det gick riktigt bra!
Nu sitter jag här hemma och häckar och lyssnar på Queen och TACKLOUISEFÖRDEFINALÅTARNAPÅMINSPOTIFYLISTASOMDULATILL!! xD
I helgen ska vi ut och segla med båten (iiiih) och kanske övernatta i. Men om jag övernattar missar jag en annan grej. Det är komplicerat, för efter den här helgen tar vi upp vår nyinköpta segelbåt, och jag måste ju få provsegla den! Men samtidigt vill jag inte missa det andra... Ibland är livet svårt :S

Och för er som undrar hur jag mår nu så är det ok med spår kvar från igår, men det är bättre på länge!
Ha en bra helg! <3

Kommentarer
Postat av: loppisoppi

ehh, det var inte jag... jag mutade hedda (A) nejdå, varsågod! ta inte bort dem!



vad bra att du mår bra, då är jag glad! ha det så bra i båten <3

2009-09-25 @ 17:38:59
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: loppisoppi

2009-09-25 @ 17:58:54
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0