Geografi-och spanskaläxan väntar, så det här blir en kortis...

Hola amigos!
Efter en mumsig latte i magen så gick dagen betydligt lättare. Jag provade mittbena idag, och kände mig som en modebloggare med min svart-vit randiga tröja från Gina Tricot (ni vet, en sån som typ alla har). Vi slutade tio över två, då åkte jag till solna c och mötte upp Louise <3 Vi gick in på H&M, hittade ett exremt frågetecken och jag köpte en mörkblå kofta med knappar och V-ringning. Vi försökte också ta foto till Louises ID-kort, men lyckades dåligt efter många försök och sen åkte vi hem. När jag kom hem så åt jag middag, målade naglarna och nu är det dags att plugga, Adios! (vet inte hur man gör uppochnervänt utropstecken)


Kommentarer
Postat av: louise

en latte och en ella räddar dagen!

2009-09-22 @ 22:51:21
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0