Halloj!

Jag känner att jag inte kommit igång igen efter sommaren med bloggandet...
Asså GUUD jag kommer DÖÖÖ i högstadiet!!! Vi har redan fåttr massa läxor!! Jag vet vad du tänker nu: "Me PALLA!!! 7an är inte ALLS jobbig!!! VÄNTA bara till i blablabla....." Men jag tycker fortfarande att det är jobbigt. Sådeså!!!

Men idag är jag hemma, har dragit på mig brorsans förkyldning, men det är inte lika farligt som det var i morse. Kanske till och med kan komma på teatern i eftermiddag...
Jag åt en alldeles för salt äggröra, och jag MENAR det!! Urk, jag sitter här och mår jätteilla tacka vare den, men förhoppningsvis går den väl över. Annars sitter jag och lyssnar på Regina Spektor och önskar att datorn vore lite mindre seg.
JO, just det, jag ska se Regina Spektor live i vinter!! Hon spelar på cirkus den 7-8 december, och jag, Alva och Louise ska gå på spelningen den åttonde. Är jättetaggad och jätteglad!!

I helgen så var vi ute och seglade med familjen i min fasters segelbåt Wilma. Hon är en Scampi, 30 fot (ungefär 9 meter), och jag gillar henne jättemycket!! Vi hade det jättebra och seglade lite utanför Vaxholm och övernattade i båten. Jättemysigt! Jag fick styra båten en hel del, något som jag är rätt bra på men som jag vill bli bättre på. Wilma är för övrigt till salu för min fatser har köpt en ny båt. Jag och Hedvig tjatar och tjatar på att vi ska köpa henne, för vi är väldigt fasta vid henne. Vi får se hur det blir...

Nu ska jag gå och kolla om det finns något sevärt på tv, antagligen inte man jaja. Püss och kräm!! <3 ;)

Kommentarer
Postat av: louise

sjuan kan visst vara jobbig, och vad trist att du är så stressad :( säg till om jag ska hjälpa dig med något, vad som helst! <3

2009-09-08 @ 14:27:57
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0