Helg är trevligt :D

Ååååh va skönt det är med helg :D
Idag glömde jag min skåpnyckel hemma (slarvis) men jag klarade mig rätt ok ändå. Jossan blev frisk och kom till skolan idag, yay!! <3 Sen så var jag med och spelade bluff och bubblan på lunchen. Jag brukar inte gilla att spela sånt, men det var rätt kul. Och bubblan är jag HUR DÅLIG SOM HELST PÅ och (såklart) förlorade jag och så tyckte de andra att jag skulle göra ngt skämmigt. Sånt är mest omogetenligt mig, menmen jag fick väl ta och bjuda på mig själv då. Jag fick gå in på fritidsklubben och säga "Ursäkta, jag råkade snyta mig i min ostmacka, skulle jag kunna få en ny?" Jag lyckades säga det nästan utan att börja skratta, men de gjorde de andra desto mer :P Haha.
Sen skanade jag Alven som är sjuk och Greta som är i typ Saltalukkta eller något på släktträff.

Imorgon är det Solnadagen :D Och jag skulle rekomendera alla som bor där i närheten att komma dit för de sägs ska ha gjort världens satsning med prova-på-grejer, musik man kan lyssna på, gratis fika och sen ett festande i Solna C ända till klockan 00:00!!!
Då ska jag (hehe) vara med och spela också, så då om ni är där så kan ni ju lyssna om ni vill. Vid 3-tiden vid stora scenen ska jag först spela indianlåtar med lilla töntgruppen volym 1 och 2 samt ett antal små gitarrister och ett fåtal trevliga människor. Sedan efteråt ska jag spela Pachelbels Kanon men Louise, Anna, Oda, Yumiko, Agnes och Ingvor. På indianlåtarna ska vi ha fula capar på oss (typ mantlar i olika färger) och sen ska vi ha blå ögonskugga och två blå intdianstreck målade på varje kind. På Kanon ska vi ha svart med röda detaljer och rött läppstift. Sen är också 86% av hela kanon-gruppen med i indian-gruppen, så vi får ha typ blå ögonskugga, indianstreck och rött läppstift på oss när vi spelar kanon. Usch! Inte fint!! Så vi får typ springaspringaspringa och tvätta bort indiansminket innan vi ska spela kanon för vi har så kort tid emellan.

Ehe. Låter lite skumt men ni fattar nog efter att ha läst igenom några gånger ;)

Sen på söndag blir det väl till och sova, har inte tänkt nåt speciellt.
Puzz på er och trevlig helg! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0