JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, tänk vad livet kan vända på några timmar ;)
Idag kom skolfotona, och för en gångs skull blev jag rätt nöjd, sen kom även mitt abbonemang tele2 Kompis, så nu smsar jag gratis till alla med tele2 så SMS-A, sen som pricken över i så fick jag mitt KONTOKORT IDAG!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D Det är jättefint!! :P
Och, som om inte detta vore nog så ska vi köpa en trettiofotars linjett på onsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fysiskt mår jag ganska piss men i själen så är jag så glad så det gör inget.
Puss på er alla söta ungar!!!!!!!!!!! <3 :*

Kommentarer
Postat av: louise

nice nice baby! tur att jag har tele2 :D puss & kram <3

2009-09-14 @ 21:56:09
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0